Nördig knädans

ringde skatteverket idag eftersom det strular med min deklaration, så nästa vecka blir det att fylla i deklarationen för hand, kopiera alla lönespec för att sen skicka in det.
inte direkt vad jag behöver nu, känns som jag drunknar i måsten..

nu över till nåt mer positivt. tog fram vår/sommar kläderna idag. är lika roligt varje år, för man glömmer bort alla godbitar man praktiskt taget lever i på sommrarna. som till exempel mina jeansshorts! äääälskar dem, de hade jag totalt glömt bort att jag äger. men det blir nog ganska mycket som inte plockas fram, jag har ju bytt stil liiite grann sen förra sommaren, tror inte mina småblommiga klänningar passar mig lika bra.
speciellt inte nu sen jag tatuerat mig :D

just nu spelas N.E.R.D-Lapdance på full volym på spotify för att få lite extra energi medans man plockar med disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0