Skyll det på alkoholen vettja.

Idag har det varit strålande väder heela dagen. Så pass fint att jag till och med hade jeansshorts på mig när jag gick hem de knappt 3 kilometerna från jobbet och sedan gick ut med hunden i en timme :) (hatar mina bleka ben, men som alla tjatar på mig om, måste visa dem för att de ska bli bruna) 

Till slut hamnade jag i en park här i närheten, där satte jag mig på en bänk, släppte gizmo lös och bara njöt av solen. Men.. då kom det ett gäng umgdomar (usch, låter som jag är 55 år) och då gick jag. Men varför? varför satt jag inte bara kvar och njöt. känns så himla svenskt. 

låten jag har på hjärnan ikväll är Blame it (on the alcohol) med glee gänget. (ja jag ääälskar Glee, ja jag är en fjortis varje onsdag kväll klockan 20.) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0