remember the times...

ibland önskar jag att jag var tillbaka till tiden på gymnasiet. inte för att jag vill börja gå på alla underbara lektioner med "Älgen" igen, utan för det var så underbart roligt annars! 

kommer ni ihåg alla måndagar man kom till skolan efter att ha varit ledig under helgen, visst var det jobbigt att gå upp tidigt men så fort man såg sitt "gäng" så blev det plötsligt inte lika jobbigt längre.

alla lektioner när man satt i korridoren och "pluggade" (fast nån nytta måste det gjort, vi klarade studenten iaf).

alla timmar vi satt vid datorn och kollade johan glans (Thomas måste ju kunnat allt utantill tillslut så många gånger som han tvingades lyssna på det) 

och alla hysteriska skratt i matsalen (undrar vad folk egentligen trodde om oss)

Jag tror att det jag saknar mest av allt är nog samhörigheten, att känna att alla gick igenom samma sak, ingen tyckte att skolan var särskilt kul, men att vi gjorde det tillsammans gjorde det uthärdigt, ibland till och med underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0