fest med brösthår och gråa skärmar

den här helgen har jag...

...grillat i parken med underbara människor.
...blivit bjuden på fest av en halvnaken karl. (jag tackade nej)
...blivit kallad flicka lilla.
...blivit refererad till som "han där".
...sett så mycket brösthår sticka upp från v-ringningar så det räcker och blir över. (på killar alltså)
...sagt "ser du den där gråa skärmen där" typ sjuttioelva gånger.
...funderat på om jag blivit galen på riktigt. (händer dock lite då och då, inget speciellt över denna helgen)
...gått upp som tidigast fem i elva på förmiddagen. (naaaajs)
...börjat nedräkningen till partyhelgen numero ett! (fem dagar kvar)

är det bara jag som tycker att det låter som en underhållande helg?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0